Liliyy Merhaba
Benim bebeğim normalde çok güleç, ağlamayan, iştahlı bir bebektir.Bu zamana kadar ayaklarımızda hep rahat geçmişti. Ama 8.ayda ben de gerçekten çok zorlandım.
Yemek istemiyordu, diş bir yandan zorluyor. Uyumak istemiyordu - ki bebeğim uykuyu sever- uyurken çığlık çığlığa kalıyorduk vs. Çok zorladı beni.
Ama geçti.
Yemediğinde zorlamayın. Emiyorsa emzirin mama içiyorsa mama verin.
Geçecek.
9 buçuk aylık şuan 9.aya girdik gireli çok rahatladım