MatmazelDeniz annemin evi 3+1 ust kat dublex . yazlari üstü hamam gibi aksam serininde terasinda duruyorlar sadece alti sepserin cok iyi. kisin ısınmıyor soğuk oluyor malesef. yani önermiyorum yazin ustu sicaktan kullanilmiyor kisin ustten assagi soguk geliyor. ama alacaksaniz ara koridorda petek varmi onu bakin yoksa isinmak cok zor olur. yukardan gelen sogugu kesemezsiniz. ufak cocugunuz varsa kullanmiyorsaniz bile ust kati ful yakmak zorundasiniz. yada uste cikan merdivene kapi yaptirmak mantikli olacaktir.