6 aylık oldu sütüm var ile yok arası son bir haftadir mama içmiyor toplasan 24 saat boyunca 250 ml mama içiyor ek olarak yoğurt veriyorum meyve püresi veriyorum yiyiyor ama mama içmiyor ek gida ile gitsem kabız oluyo ki kabizda mama icmemesinin kabızlık ile ilgisi varmi yada sıcak havalardan dolayimi içmiyor anlayamıyorum