Bebeğim 2 aylık bende doğduğundan beri aptamil veriyorum memeye ek olarak ama bir haftadır falan su gibi yapıyor çok fazla değil günde 2 kere falan yapıyo kakasını ama çok sıvı hatta bezden aktı bi kaç kere sizinde öyle mi ishal mi değil mi kararsız kaldım