Kızlar Allah nasip ederse ağustosun 2. Haftasında ameliyat olacam safram alınacak. Hamilelikte başlamıştı ağrısı yaşamayan asla bilmez … Çok korkuyorum bebeğim bensiz kalacak 2 gün 😭 annem var bakar da gece 20 defa süt için uyanır emer nasıl olacak bilmiyorum. Ama bu sancilardan da kurtulmam lazım. Ameliyat zor mu olan var mı😭😭 o sancısı beni benden alıyor bebeğimle asla ilgilenemiyorum ölüp ölüp diriliyorum geçen sene mayıstan beri 🥺🥺🥺