Tam 6 aylık olunca başladım kızlar. Nasıl gidiyor . 3 gün kuralına bı uyuyorum bı uymuyorum. 😅 Bezelye kabak patates yoğurt erik verdim şimdiye kadar . Neler yapıyorsunuz kaç öğün veriyorsunuz. Benim bebeğim azcık yiyor ki normal sanırım. Ama 1 çay bardağı kadar bile yemiyordur günde . Su da içmiyor nerdeyse . Anne sütüyle devam .bakalım ne zaman alışır . Sizde nasıl durumlar .