Nimetdogann Kesban ben de sebamed aldım fısfıslı olandan bir haftalık tatilde iki çocuğuma kullandım sık sık yeniledim şükür yanıksız döndük :)
Kesban Nimetdogann teşekkür ederim canım valla çoğu kişi Sebamed den memnun benimde tercihim o olucak
Unikorniko Uv korumalı mayo ve şapka alın mutlaka. Kremi sürekli yenile derdiniz olmaz. Krem de mustela kullanıyorum hic sıkıntı yaşamadık
Betibethyy Kesban 4 aylıkken soktum denize ilk. Mustela ile korudum. 11-3 arası sokmadım, deniz kenarında hep gölgede oturduk. ve denizden çıkar çıkmaz hemen üzerini, bezini değişirtirdim. Antalya’ya gitmiştik. Yakmadan, üşütmeden geldik İstanbul’a 😬
Kesban Betibethyy inşallah bizde yanmadan hastalanmadan geliriz evimize 😂 peki normal kıyafetle mi girdi denize
Betibethyy Kesban hayır kollarını kapatan bi’ mayo almıştım ben. Zaten ya çıplak sokun sadece mayo bez ile, ya da mayo ile sokun. Çünkü normal kıyafetler ıslanıp, su tuttuğu için üşütüyor
elifinannesi53 Kesban sebamed çok iyi ama bizim pek kullanmaya gerek kalmıyor rize de yaşıyoruz güneşi görürsek şükrediyoruz🤣
Pembebeyzmavi Kesban kızım çok beyaz tenli mustela kullanıyoruz. Ama denize ya sabah saati yada öğlen uykusundan ve yemeğinden sonra yani 4-5 gibi çıkıyoruz. 12-4 arası saatte hiç denizde olmuyoruz
Kesban Pembebeyzmavi sanırım aşırı sıcakta değil belli vakitlerde sokmak lazım denize anladığım kadariyla
sarilokumumm Kesban hipp 50 faktör ve Nivea 50 faktör Kids almıştım memnun kaldım ben Nivea kullandım genelde oğluma hipp
Kesban sarilokumumm Nivea nin çocuklara olaninida öneren oldu oda iyi bir marka ama karar veremiyorum Sebamed ve Nivea arasında kaldım diyebilirim
Pembebeyzmavi Kesban aynen öyle sizin içinde en iyisi o ben çocuktan öncede öğlen sıcağı çıkmazdım gölgede falan takılırdım
Kesban Pembebeyzmavi haklısınız güneşin tam yaktığı sırada çıkmak zaten saçmalık olur bile isteye yanalım 😂😂