Kesban kesıntısız 5-6 saat kadar sudan cıkmadı kızım tamamen ıcıne gırmedı belıne kadar gırdı ve sadece mayo bez kullandım. Süt gıbı beyazdır, buradakı anneler gecen sene onermıstı, mustela kullandım kızıma toplamda 3 defa surdum sanırım o sure zarfında. Kızardı gıbı geldı cok da korktum ama eve geldık hıc yanma,kızarma vs bır sıkıntı yok. Gecen sene de kullanmıstım yıne sorun olmamıstı ama o zaman cok duramamıstık. Normal zamanda kullanmam tatılımız kısa dıyorsanız kucuk oaketlerı de yeter ama sız de kullanırım dıyorsanız buyuk paket alın memnun kalırsınız🤗 acıldıktan sonra 6 ay kullanım suresı var daha uzun da kullanılabılıyordur belkı