Merhaba kızlar oğlum tam 2 aylık ve 2 3 hafta öncesine kadar çok güzel gelen bir sütüm vardı
stresten çok azaldı. Oğlum doğar doğmaz 2 hafta hastanede yattı eve gelince kavga dövüş zorla emzirdim ama en son çok şiddetli bir şekilde Red etti göğsümü (katıla katıla ağlıyordu sakinleşmiyorda) Bol bol sağım yaptım öyle ki saat başı oturdum sağdım, rezene, hurma, bol su, komposto, tahin pekmez, meyve suları, galactago, göğsüme masaj bunların hepsini denedim 10cc ye kadar düşen sütüm 50 cc çıktı ama orada da kaldı bir türlü artmıyor. Önceden lansinohun Manuel pompasını kullandım çok iyiydi ama şuan kullanırken bir iki kez çekip bırakıyor başka çekmiyor, bende lansinoh elektronik pompayla geçtim orada da 1.5 saat boyunca 50 cc çıkıyor şimdi de lansinohun silikon pompasını alacağım belki daha iyi çeker diye. Kafamı rahat tutmaya çalışıyorum ama bir yandan da nasıl artıracağı ben bu sütü merak ediyorum…