BerfinTgrlKlc Merhaba hanımlar 2 buçuk yaşındayız artık konusuyoruz bezi bırakmak istiyoruz siz nasıl bıraktırdınız deneyimleriniz nelerdir paylasırmısınız 🙇☺️
BirVeraAnnesi35 BerfinTgrlKlc benimde kızım 2,5 yaşında 3 gün önce başladık bez bırakmaya ve dün başarılı olduk bukadar çabuk olması bizide şaşırttı ama bırakmanın belirtileri varsa hiiiç zaman kaybetmeyin hemen deneyin 2.gün hemen alıştı