Egeninannesiii22 altını eğer ıslak mendille siliyorsanız sildikten sonra direk kapatmayın, kuru bir peçeteyle poposunu kurulayıp o şekilde kapatın. Doktor bize nemli kalmamalı demişti. Ben sildikten sonra kurulayıp o şekilde bağlıyorum bezi. Sebamed pişik önleyici kullanıyorum oğlum 3 ay 8 günlük hiç pişik yaşamadık. Bir de kremi her alt açmada sürmüyorum ben, günde 1-3 kere sürüyorum. Eğer siz acı yiyorsanız acı da bebeğe pişik yaparmış bilginiz olsun. Çok geçmiş olsun 🌸