Aptamili denedik hippi denedik Bebelac kullaniyoruz ondada kusuyor fışkırır tarzda değil ama çıkarıyor ne yapmam lazım yarın kontrole gidicez ama onerebilceginiz mama vs var mı perga mama diyolar ama kullanan varsa yazabilir mi reflü mamasinida söylediler ama denemedik