Merhaba kızlar. 24 Haftalık hamileyim. Cinsiyetini göstermedi bir türlü. Ben nedense hep kız hissediyorum. Bugün doktor bağdaş kuruyor bu şekilde cinsiyetini göremem ama erkeğe benziyor dedi. Çelişkili konuşunca inanasım gelmedi. Cinsiyetini göstermeyen bebekler çoğunlukla kız çıkıyor derler. Sizce bu doğru mudur? Var mı benzer durumu yaşayan?