Prenseslerimm_3 Bayanlar bebeğim 4 aylık kontrolde boyu 65cm geldi kilosu da 6650 gr etrafımda bu çocuk çok küçük diyorlar özellikle boy olarak mı bunu diyorlar ben baktığımda Tosbiğim diye seviyorum onu ama kafama çok takıldı bu
Dondurmalikahve Prenseslerimm_3 siz ne bakıyosunuz onlara, doğum kilosuna, boyuna ayda aldığını kiloya ve boya göre değerlendirin. Doktordan daha iyi mi bilecekler
Deletedmom_33 Prenseslerimm_3 Benimkinin 5.ayda boyu 65 cm kilosu 7100. 4.ayda 6520 idi. 3030 48 cm doğdu
meg2022 Prenseslerimm_3 benim oğlum da 4.ay kontrolünde 64 cm 6610 gr dı. Sağlıklı diyor doktorumuz benim için yeterli ama bayramda memlekete gittik herkes yok zayıf yok ufak tefek gibi saçma sapan yorumlar yaptı Duymamazlıktan geldim. İnsanlar seviyor boş konuşmayı 🤷♀️
Prenseslerimm_3 meg2022 aynı yorumlar benim kızıma da yapılıyor ama benim gözümde hiç ufak tefek değil
UraSsmom Prenseslerimm_3 Yoo gayet normal boyu da kilosu da 4 aylıkken 64 cm 7 kiloydu benim oğlum da