Pineapple20 Sizde de aynı mı Allah aşkına bu inat nedir böyle ölücem artık. Oğlum 26 aylık ne desem hayır ne desem tam tersi. Cinnetin eşiğindeyim bıktım artık sürekli bi şeylere ikna etmeye çalışmaktan. Nolur geçer deyin
Deletedmom_72 Pineapple20 Su an ağlıyorum desem uyuması yemesi her şeyi inada bindirmiş.Hamileyim bide artık dayanamıyorum
Bombaikizleri Pineapple20 26 aylık ikiz erkek bebeklerim var her şey iki katı daha zor ve aynı durumdayız 🥺
mutlucan Pineapple20 sgu an k8zimda ayni hetseye hayir diye kendini yirtiyo hic birsryden memnun olmuyor
bayankitapkurdu Pineapple20 ay benim oğlum da öyle. Bişeyi istemiyorsa yaptıramıyoruz. Olmaz anne sakın diyip parmak sallıyor bana 🤦🏻♀️😅 gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum. Evde o kadar olmuyor ama dışarı çıktığımızda artık beni dilemiyor
Pineapple20 Deletedmom_72 ben de her gün ağlıyorum artık ne yapacağımı şaşırdım. Size Allah kolaylık versin hamilelikte iyice zor olur dayanmak
Deletedmom_72 Pineapple20 Rahat bir insanda olamıyorum uyumazsa yemezse stres oluyorum sanırım bu yüzden de ağlıyoruz
Pineapple20 Bombaikizleri ay size daha büyük sabırlar diliyorum. Canları sağ olsun da ne diyelim artık bu günler de geçer inşallah
Pineapple20 mutlucan inşallah bu dönem hemen gelir geçer. Tabi biz ne halde oluruz geçtiği zaman bilmiyorum ama 😰
Pineapple20 bayankitapkurdu ben de evde zapt edemiyorum artık sürekli dışarı park bahçe istiyor. Oralarda da başına buyruk bin türlü dil döküyorum yoruldum artık
ariamom Pineapple20 ya vallahi zararlı olan ne varsa onu yapmak istiyor. Sabahtan akşama kadar yapma etme demekten dilimde tüy bitiyor. Canımdan bezdiriyor beni. Bütün günüm hayır yapma etme demekle geçiyor. Uyuyunca rahat bir nefes alıyorum..