FerhatErimTat yusram benim ki de 4 ay 25 günlük doktor bu aydan itibaren günde 5-10 dakika oturtun iyi olur dedi. Ama 5-10 dakika dedi 🤗
Haticemiray Bugra_emre 24 mart doğumlu mu kızımla aynı doğmuşlar benimki diş çıkardı bi tane daha çıkaracak sanırım kaşıntıdan çığlık çığlığa bağırıyor ağlıyor aşırı huysuz oldu sizde durumlar nasıl
Bugra_emre Haticemiray eevt 24 mart oğlumda biizmde çok fakza kaşıntısı var ama hala patlamadi ellerini yiyor sinirleniyor artık
Farahzeynep Elsaa vallahi bizimki çok mutlu oluyor, yatırınca ağlıyor 🙄 3. Ayda kısa kısa kucakta oturuyordu, bu ay mama sandalyesinde oturmaya başladı 🤓