Hanımlar şiddetli derecede yanmam var artık ayakta bile duramıyorum otururken bile zor oturuyorum. Doktorum bana sadece vajinal fitil verdi emzirdiğim için. Kızım 2 aylık daha. Şu hastalık bir türlü geçmek bilmiyor hamile kalmadan önce de yaşıyordum. Atlatan varsa Nasıl atlattınız? Ne iyi geliyor ?