MiniKaya Erdemir durulama programında birkez çalıştırın istersenz bende mecburiyttn yıkamıştm öyle durulama yaptm extra bir sorun olmadı
Kereminannesiii Erdemir beyaz sabunu rendeleyip bir mendil içerisinde makinanın içine atıp yıkatabilirseniz bir daha gerekli olursa ☺️
Deniz344 Erdemir Erdemir ben ilk dogum yapacagim zaman dalin almisdim o bitimce normal deterjama gectim sorun yaşamadık 9
Sedaaksyy Canım 7 ayligiz anneme geldik bayramdan beri burda deterjan yok bende normal toz deterjan mecbur kullandım 15 gündür bir sorun yok çok şükür