Merhabalar,
Gece 2 saatte bir uyanan bebelere, gece tok tutan mama verdiğinizde daha uzun uyuyan oldu mu? Olduysa tarif verebilir misiniz? Oğlum 6 aylık oldu ek gıda başlayacağım, ilerleyen süreçte denemek istiyorum. Alışkanlık mı acıktığı için mi destekli uyuduğu için mi böyle bilemiyorum??