Kızlar konuyla ilgili 2 postum . İlk çocuk benim mi beklentim çok anlamadım . İnanın okadar ilgileniyorum ki . Yemek yedirmediğüm sürece televizyon açmam . Her uyku öncesi 1 saat kitap okuma faslımız var . Sırf öğrensin sosyalleşsin diye her gün işi gücü bırakıp 2 3 saat park serüvenimiz var . Hiç susmadan anlatıyorum oda anlıyor şükür . Gelelim oğluma . Herşeyi anlıyor herşeyi biliyor . Kitapları getirip gösteriyor soruyorum bezelye nerde köpek nerde yada kepçe nerde gösteriyor . Herşeyi biliyor . Hatta önce uyucaz sonra parka gidicez diyorum uyanır uyanmaz kapının önünde bekliyor. Oğlum 2 yaşında 30 kelimesi vardır ama canı isterse . Cümle kuramıyor. Doktorumuz normal dedi ama içim rahat etsin diye kulak doktoruna götürdüm . İşitmede sıkıntı yok . İllaki konuşacak ama ne zaman konulacak . Nerde hata yapıyorum anlamıyorum . Kendini ifade edemediği için ağlayıp duruyor . Doktorların tavsiyelerini yapıyorum hatta fazlasıyla . Sürekli iletişim halindeyiz zaten çocuğun anlamasında sorun yok sadece iletişim kuramıyor . Nezaman konuşacak bu çocuk ??