Merhaba hanımlar ilkez başıma böle bişi geliyor hamile değilim ve 1 ay olacak adet olamaiyorum doktora gittim kan testi alttan muane etti ve TARLUSAL verdi ilacı düzenli kullanıyorum 2 gün sonra bitecek. İyice sistim stres tavan yaptı nasıl oalacak biliyorum kullananlar neler yaşadı nasıl geçti fikir verebilirmi