Arkadaşlar kızım 2 yaşında. Ama ben ne zaman telefonumu elime alsam alıp oynamak istiyor. Bazen çok bunaltırsa uçak moduna alıp veriyorum çoğu uygulamada şifre var zaten giremiyo. Karıştırıyo biraz. Sonra alıyorum. Ama neye şaşırıyorum biliyormusunuz bu Instagram’da ki anneler falan bakıyorum ellerinden telefon düşmüyo. Çocuklar da istemiyo. Bunu nasıl başarıyorlar . Ben fotoğrafını dahi çekemiyorum