Kizlar bugüne kadar hep alından ateş ölçer kullandım normalde 36,4 falan normaldi 38 de ateş demekti o bozulunca simdi kulaktan ölçer aldım onda 35.7 ben cikiyirum netten baktım kulaktan yarım derece düşük çıkıyormuş 37.5 üstü ateş gibi bakiliyormus ya ben bilmiyorum böyle mi kulaktan olcunce düşük mü çıkar biraz