Hemsirehanimmmm evet tabiki çıkarıyor çünkü gaz çıkarma ıkınması gibi ıkınma olmuyordu baya beter bişeydi bizimki ayaklar her daim havada oluyordu doktorumuz süt alerjis olma ihtimali üzerinde yoğunlaştığı için laktazm her öğünde 2 damla kullanmamı istedi diğer yandan bio gaia kullanıyorduk onunla çok rahat gaz çıkartıyordu şimdi maflor damla ya geçtik ayrıca gaz yapmayacak şeyler tüketmeye çalışıyorum genel olarak