Denizimannesi Kızlar yeni şarjlı bir süpürge almak istiyorum ama dyson çok pahalııı ona muadil çok memnun kaldığınız şarjlı süpürge var mıdır ?
Eylulllllll Denizimannesi maalesef muadilini ben bulamadım kendi fikrimde 🥴inanılmaz bir cihaz .ama rakam ✈️
Omom Denizimannesi tefal den çok çok memnunum. Hatta birinin evinde dyson kullandım hiç hoşuma gitmedi 😬
MiniKaya Denizimannesi eltimde arçelik sd 9041k modeli var çok memnun ben kullandm bana biraz ağır geldi ve halıya çok yapışıyor Bende dyson var kayınvalidem almıştı o almasaydı ben xıaominin modellerne bakıp alacaktım nedense bana diğer markalara göre dha güvenilir geliyor
Wanderlust Denizimannesi annem dyson kullaniyor bende bosh var isikli arkadasimin onerisiyle almistim cok memnunum
Noname21 Denizimannesi dysonun muadili olduğunu sanmam Sarjli mi.bilmoyorum ama philips maraton dan da çok memnunlar