Merhaba kızlar bebeğim 1.750gr dogdu 5 gün kuvozde kaldı ve aynı kilosuyla taburcu oldu.bugün sağlık ocağına gittik 2 kilo olursa doğumda olmadığı aşıyi yaptırmak icin ama 1960cikti sadece anne sütü veriyorum.oradaki hemşire mamaya başla öyle toparlar dedi.Doktor verme dedi.Ne yapacağımı bilmiyorum.mama versem beni bırakır korkusuyla vermek istemiyorum.sütüm de geliyor bebeğimi uyandırıp emziriyorum sürekli ama neden böyle kilo alımı az bilmiyorum 15 günde 250 gr felan almış yanı önümüz hafta içi bir aylık kontrolü var o zamana kadar bekleyeyim diyorum kendi doktoru gerek görürse mamaya başlatır ama bilmiyorum nasıl buyutucem nasıl kilo aldiricam kafam allak bullak ne zor annelik..