Oğlum dün bayağı mızırdı memnun olmuyor gibiydi. Derken sürekli hapşırıyordu(10-15 kez hapşırmıştır)ben dedim geliyor gelmekte olan diye ama acaba yanlış mı düşünüyorum dedim. Neyse akşama doğru ateşi 37 lerde seyretti gece yükselmedi ama uykudan geniz akıntısından dolayı kalktı sürekli ve balgam çıkardı biraz öksürürek. Sabaha karşı da 38 falan oldu ateşi.
Doktora akşam da yazdım ama bugün de götürdüm. Muayene etti covid olabilir dedi. Boğaz enfeksiyonuna benzetmedi. Kızarık ama bademciklerinde bir şey yok dedi. Az kızarıklık varmış. Hızlı test kitiyle covid testi yaptı ve pozitif. Şimdi su veriyorum ilaçta kullanıyoruz bir de günde bir kez vitamin. Onun dışında yedirmeye çalışıyorum. (3 yaşına az kaldı)
Ateşi iki güne geçer dedi ama başka ne uygulayayım. Yoğurtta veriyorum az da olsa. Benim de 2-3 gündür hafif boğaz ağrım var bazen sesim çatallı çıkıyordu iyiyim genel manada ama. Bilemedim ben de vitamin içeceğim. Başka ne önerirsiniz?