Edanurkkeless alptoyyy ben buna 4.ay atağında karar verdim o derece yani 1 yeter bana Allah isteyene versin 😂😂
Mom03__ hilalhanim 2 yaşına girecek bir kızım var ve hamileyim o kadar korkuyorum ben nasıl bakacağım diye, tek başımayım, senin için daha çok erken ilerleyen zamanda diceksin çok düşünmüorum diye
hilalhanim Hepinize cevabınızdan önerinizden dolayı teşekkür ederim ❤️ Çocuk konusunu aklımdan çıktı gerçektende zormuş anlatılanlara göre 🫣
BuzluKahve hilalhanim Simdi size ne düşündüğümü açık açık yazacağım. SAÇMALAMAYIN! Daha ne vücudunuz, ne bebeğiniz, ne psikolojiniz hazır olabilir.