Merhaba bebeğimin 8 di sarılığın değeri daha sonra muayneye gittiğimizde doktorumuz sarılığın uzadığını söyledi kan aldılar tetkikler vs hiç birşey çıkmadı çok şükür. Daha sonra 11e yükseldiğini öğrendik tetkiklerden. Doktorumuz anne sütü kaynaklı olduğunu söyledi ve günde iki kere mamayı öğrendi bir hafta sonra gittimizde sariligimiz 9a inmişti. Düşük olduğunu ve artık kafamıza takmamizi bu değerden sonra risk taşımadığını söyledi.40imiz çıktı hala düzenli olarak iki kere mama veriyorum bebeğime. Gözlerindeki sarılığın zamanla kaybolduğunu görebiliyorum.