Papatya2636 Kızlar 2 gündür yavrım çok huzursuz yatmıyordu ben uzun kollu zıbın giydiriyordum 🤷🏻♀️Evim serin bu arada bugün kısa k giydirdim şak diye uyudu yavrum meğersem sıcaklamış😭
Wanderlust Papatya2636 ideal isi 22-23 bebekler icin fazlasini sevmezler kisin da cok kat kat giydirmeyin sicagi sevmez bebekler
Bebegimm1 Papatya2636 ben aylar oldu askiliya geçeli evimde serin yazlari kendim gibi giydiriyorum sadece disari cikicaksam serinse uzun giydiriyorum o kadar cnku disarinin sogugun ayari yok esiyor ediyor
Papatya2636 plakayerli çok ıkınan bir bebeğim ıkındığı için sandım🤷🏻♀️Öyle çok terlemiyordu ama sıcKtı yani
Aydagul35 Papatya2636 benm bildiğim kadarıyla çocuklar sıcaktan çok serinliği sever o şekilde daha rahat uyurlar. Sıcaklık ayarını iyi yapın önemli gerçekten.
Asdfasdf- Papatya2636 evinize termometre alıp koyun ve ısıyı hep aynı tutmaya özen gösterin bebekleri ter daha çok hasta eder çünkü 24-25 derece de sadece zıbınla durması yeterli