Bebeğim bi kaç gündür çok huzursuz. Uykuya zor dalıyor, hep kucağımda durmak istiyor. Bi iki gündürde emmek istemiyor. Daha bugün 3 aylık oldu. 4 saat yemeden durdu, sonrada bi memeden yedi sadece. Endişeliyim emmeyi mi bırakıcak ypksa diş belirtisi mi anlamadım