Merhabalar 1 aylık bebeğim için neredeyse 2 haftadır biogaia isimli gaz damlasını kullanıyoruz fakat neredeyse etkisi yok gibi yani gaz sancısını yoğun olduğu sıra veriyorum 10 15 dk sakinleşiypr sonra eskiye dönüyor. Şimdi ise sap simplex isimli başka bir gaz damlası önerdi Doktorumuz. Siz kullandınız mı etkili bir gaz damlası mı acaba?