Yazaksami bizde de durum aynı, emzik almadı ama biberona aşırı düşkün. Ben günde 5-6 kez veriyordum. Yemeklerden sonra çay/kahve ister gibi biberon istiyordu. Şimdilik günde 3e düşürebildim. Tamamen de kesemiyorum, oğlumun epilepsi ilacı var, beberona mamayla pekmezle karıştırıp veriyorum aksi halde içemiyor tadı çok acı. Günde 2 kez sırf ordan içiyor. Bi de işte sabah kahvaltı sonrası ile gece uyku öncesi içiyor. Aptamile para vermeye devam 😮💨