kizlar bebeginizin sacini kestiniz mi? benimkinin saclari cok uzun cok terliyo kafasi. bi kere uclarindan makasla aldik yine uzadi. ve saci havaya dogru uzuyo 😂😂 nasil duzeltcez bunu kessek bile daha kotu olmasindan korkuyorum. bu arada 4 bucuk aylik.