8 aylık bebeğim diş, hastalık derken emmek istemiyor ne yaptıysam olmadı şimdi de iyice azaldı sütüm hiç yok gibi bugun uyku sersemi emmek istedi ama sütüm az olduğu için ağladı bıraktı. İyice kafam karıştı sadece sağarak versem artar mı acaba sureklı duzenli sağsam yoksa azalır mı ?