Cly01 Kullanan var mı günde 3 ml demişti başlamıştık doktorumuz gitti bebeğim 7 aylık olacak 3 ml mi devam etmeliyiz hala 🤷🏻♀️ ona göre başka ile doktora gitmem gerekecek zamanla artıyor mu bı de bu suruptan kullanan var mı memnun musunuz
Ebrumihrimah Sidefer kullandım 1 yaşına kadar aynı ml devam etmiştim öyle demişti çünkü 1 yaşından sonra kan değeri iyi olduğu için kullanmayı bıraktık Sizin de büyük ihtimalle bir yaşına kadardir yada sağlık ocağına gidip sorabilirsiniz yardımci olur lar