EmirMom 7 ay 6 gün. İki gece önce 3 te baslayan katılarak ağlama sonucu hastaneye gittik. Çok şükür bir şey i yok ama göbeği kanadı ağlamaktan.. Dün gece gene uyku akıyor gözünden ağla ağla şişti artık gene bindik arabaya gece dolaşmaya cıktık. Artık ne zaman biticek bu bilmiyorum ama cok üzücü ve yorucu o kesin😑