momyy_ Ne kadar yorulduğunuzu tahmin edebiliyorum. Olsa da olur diyor olsaydınız böyle demezdim ama aman diyeyim süte güvenmeyin. Bir ay yumurtlamazsınız, sonraki ay yumurtlarsınız. Sonraki ay yine ne olacağı belli olmaz. Muhakkak korunun. Spiralin kalıcı bir koruyuculuğu yok. Emzirdiğiniz için hormonlu taktırmazsınız zaten. Ya bakırlı T spiral ya da gynefix taktıracaksınız.