Arzuhyl
Merhaba anneler oğlum 2 ay 4 günlük normalde yarim saat kadar emer 2 saat uyurdu emerken uyuyakalirdi ancak son 3-4 gündür uyumak istemiyor uyandiktan sonra emziriyorum 10 dk ancak emiyor sonra huysuzlaniyor emmiyor birakiyorum ben de sonrasinda da uykusu geliyor emmiyor.yatar pozisyonda cok agliyor gazini da aliyoruz aslinda.gözleri gidiyor huysuzlaniyor beyaz gürültüye falan dikkatini dağıtıp emzirmrye çalışıyoruz bazen emiyor ama hemen uyuyor az önce de uyudu 5 dk sonra ağlayarak uyandi. Çişi de azaldı emmedigi için. Atak haftasında daha çok emermis sanırım ama bu nedir hic anlamadım kendi evimize gectigimizden beri boyle. Bunları yasayan var mi aranızda ne yapmalıyım? geçici midir bu durum?