Merhabalar kızlar bebeğim 2 buçuk aylık kimsede durmuyor kimsenin kucağına gitmek istemiyor babaannesi dedesi kimse bana yardımcı olamıyor çünkü durmuyor ağlıyor sürekli dışarı çıktığımızda bağırıyor nasıl desem sosyal olamiyor evde 10 kişi de olsa sadece ben de duruyor kimsenin faydası olmuyor bana bu sürekli böyle mi olacak artık bir yere gitmeye korkuyorum ağlayacak diye