guldennnn 4 tane almıştım birini kullandım artık emzirmiyorum 3 kutu açılmamış var. Tanesini 60 TL’den satıyorum. Üçünü de almak isterseniz 3 lüsünü 170 e veririm.
guldennnn guldennnn hala satıyorummmmmmmmmm bestlak şuan tanesi 125 TL ben 3 tanesini 170e veriyorum..
guldennnn Kerem1234 gardrops hesabım vardı indirip tekrar aktif etmem gerekiyor. Ancak kargoyu haftaya çarşamba veya perşembe verebilirim sorun olur mu ?
Hellomoto guldennnn acaba 2 3 yaşına geldimi yoksa süt tamamen gelmiyormu artık bestlak damla işe yaramadimi merak ettim benimde çok az geliyor da kaç aylık bebeğiniz
guldennnn Hellomoto ilk doğum yaptığımda bestlak çok işime yaradı kutu kutu bitirmiştim sonra bazı sebeplerden sütüm kesildi hiçbir şey işe yaramadı bestlak aldım tekrar o da işe yaramadı malesef