Dorukpasa Henüz hastaneye gidemedik tatil bölgesindeyiz. Dün havuza girdi bugün ateşlendi . Şu an da sadece ateş düşürücü veriyorum . 1,5 yasında. Sizler nasıl atlattınız bu süreci?