Merhaba anneler
Kızım pişik oldu bir ay boyunca geçiremedim neler denedim olmadı bide bu sıcakta baktıkça içim acıyordu. Çok güvendigim bir doktoru aradım ve sordum bana hamazinc kremi tavsiye etti bulamadan günde 3 defa sür dedi 4 günde iyileşti. Yaşayan varsa faydası olur bir miniğe diye paylaşmak istedim.❤️