4 buçuk aylık gebeyim bebeğimin suyu yok denecek kadar az kesede delik varmış akıntıyla beraber suyu gidiyormuş hastaneye yatışımı verdiler eğer 10 gün içerisinde o delik kapanmazsa bebeğimi alacaklarmis kalbi atıyor hareketlerini hissediyorum çok şükür nolur dua edin bu cuma gününün yüzü suyu hürmetine Rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin lütfen dua edin bize sağ salim çıkalım burdan 😭😭😭