Lahe12 aynı dönmde aynı şikayetle bebek doymuyor die mamaya basladım ama siz sakın yapmayın doğumdan bir süre sonra memeler ehlileşiyor ihtiyacı oranında süt üretiyor o yüzden yumuşama olabiliyormuş. 3-4 gün mama verdim sütüm azaldı göğsüm yumuşadı die ama dr kızdı çişli bez sayısı yeterli(6-7) kg alımı da normalse mamayı kes ihtiyacı yok dedi. 8 aylık oldu hala çoğu gün poşet gbi bomboş göğsüm sıksam süt çıkmaz ama hala şakır şukur emiyor oğlum kgsuda ayına göre çok fazla anne sütüyle oldu