Leylaa_ bu sene herkez çocuk gelişimi okuyacak nerdeyse ben güzel ama çoğu kişi okuduğu için pek önünün açık olduğunu düşünmüyorum.. bende tercih yapicam araştırıyorum ama asla karar veremiyorum laborant ve veteriner sağlık istiyorum içten içe açıkçası ama korkuyorum da bitirememekten Latince terimler var çok onun dışında ne okurum bilmiyorum çok kafam karışık ve karar veremiyorum