Poyrazbebekannesi Kızlar selam 2 ay 2 günlük oğlum var .sezeryan doğum yaptım . Marmaris’te yaşıyorum . Herkes denize giriyor bebeğini yüzdürüyor içim içime sığmıyor sürekli evdeyiz . sizce ben ve bebeğim ilk ne zaman denize girebiliriz ? Denize girerken önerileriniz neler ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Poyrazbebekannesi daha çok küçük canım ayaklarını falan sokabilirsin ama komple sokma
Lulemom Poyrazbebekannesi 6 aydan önce önerilmiyor. Aşıları bitmediği için. O yüzden bu yaz sokma bence. Bide salgın var zaten
Birkedibirbebekkkk Poyrazbebekannesi 27 mayista dogmustu gecen sene. İlk yuzmesi bu yil haziran da oldu. Yani 12. Ayi doldurmustu.
BurcuYpc Ben 40′ı çıktığı ilk gün spaya götürdüm çok sevdi her hafta götürüyordum 4.ayında da denize soktum. Deniz suyu spadan, havuzdan, çeşme sularından daha temiz geliyor