Barlas_mom
Ben de bir Barlas annesi ve dbakır da yaşayan biri olarak 1 2 doktor önerebilirim 🙂
Biz Fırat memorial e gidiyoruz. Doktorumuz Mehmet celaloğlu. İyi bir doktor açıkçası, sürekli doktorumuz değil ama. Biz Batman a daha yakın oturuyoruz, gerektiğinde Batman da doktora gidiyoruz. Bir de arkadaşımın önerdiği bir doktor vardı. Batı hastanesinde baran bey. O da ondan çok memnunmuş.