Kızlar merhabalar, benim oğlum 2 ay 1 günlük
Yaklaşık 20 - 25 gündür meme reddi yaşıyorum. Gögüs üçüm çok çıkık olmadığından almadığını söylediler ucunu çıkarıyorum her türlü pozisyonu deniyorum ama genede tutmak istemiyor çok nadir tutuyor tuttuğu zamanda hep huzursuz zorladığım zaman ağlamaktan mosmor oluyor, memeyi bırakmasını istemiyorum daha çok küçük ne yapacağım bilmiyorum :/ 2 ayı itibari ile çok kilo almadı ve doktora götürdüğümde sütümün bebeği doyurmadıgını bebeğin istediği şekilde aktif gelmediğini söyledi ve bana ilaçlar verdi motiliumdu sanırım bu ilaçları içerek bu hafta takip edeceklerini eğer kilo alımı olmazsa ek mamaya başlayacaklarını söylediler. Mamaya başlarsam sütüm kesilir ben ne yapıcam çok şaştım kaldım inanılmaz üzgünüm.. deneyimli anneler lütfen posta cevap verir misiniz.. teşekkür ederim🥹