YusufEnsar15 benimde oğlum tam 5 aylık.. doktorumuz artık kusmaması gerektiğini notmal olmasıgını söyledi.. zaten sut alerjisi var olduğunu düşünüyoruz 6. Ayında test yapılıcak suan alerjisi varmış gibi ilerlediğimiz halde kusuyor.. belki besin alerjiside olabilir dedi.. ama ağrılı kusmadığı ağlayıp sıkıntı yaşamadığı için emin olamadı.. bazen bildiğiniz yoğun peynir kıvamında kusuyor.. bebek teflüsüde vardı ufakken ama dediğim gibi şimdiye geçmesi gerekiyormuş.. sizde alerjik bir durum olabilir mi diye danışın derim doktorunuza